000100
Hallo, wij zijn Something Big
makers van digitale ervaringen
skip
makers van digitale ervaringen
Met onze kennis, techniek en creativiteit
nemen we onze klanten mee...
...op weg naar online succes
Hoe ziet jouw toekomst er uit?
skip
The Great Indoors

Bewustzijn creëren voor een gezond werkklimaat

The Great Indoors
  • Strategie
  • Design en UX
  • Redactie
  • Development
Bezoek de site
  • Strategie
  • Design en UX
  • Redactie
  • Development

Om Tarkett te positioneren als thought leader op het gebied van gezond indoor werkklimaat en sustainability, is het merk “The Great Indoors” in het leven geroepen. Een belangrijke pijler binnen dit concept is de blog website. Naast vormgeving en development van de site, denkt Something Big ook op strategisch en redactioneel niveau mee over dit unieke concept.

Strategie workshops

Thought leader wordt je niet zomaar. Om een beeld te krijgen van wat het merk inhoudt en waar we naartoe kunnen groeien, zijn we begonnen met het houden van een aantal strategie workshops.

Op die manier konden we snel een beeld te vormen van de uitdagingen binnen de organisatie en een dialoog starten over wat The Great Indoors tot een succes zou maken. Zo konden we gaan nadenken over wat er minimaal aan fundament nodig was om daar op door te kunnen bouwen.

Thought leadership vs. commercie

Als thought leadership het doel is, en je dat koppelt aan harde conversie, dan voelt het direct minder authentiek. Je krijgt dan snel het idee van “wij van WC Eend, adviseren WC Eend”.

Vandaar dat we het advies hebben gegeven om Tarkett vooral als facilitator te positioneren. De site wordt zo een platform waar meerdere meningen een plaats kunnen krijgen. Dat is ook de gedachte achter de contributors: het concept bestaat niet alleen uit de visie van Tarkett, maar wordt ook door andere experts met andere achtergronden gedragen.

Het werkt ook andersom: doordat andere contributors de gedachte achter The Great Indoors onderbouwen, versterkt dat de positionering van Tarkett op dat gebied op een positieve manier.

Doorpakken op het succes

Nu de eerste stappen hebben geleid tot het verwachte succes bij de doelgroep, is er ruimte om door te pakken. Omdat het succes ook richting het Tarkett hoofdkantoor aangetoond kan worden, ontstaat er steeds meer draagvlak binnen de organisatie. Daardoor kunnen nieuwe ontwikkelingen in gang gezet worden.

Tarkett blijft actief bezig met het concept internationaal te promoten in de wereld van interieurdesign en (binnenhuis)architectuur. Mogelijke contributors en experts worden benaderd en er ontstaat al vraag om content te mogen delen in andere publicaties.

Daarnaast worden er meerdere keren per jaar event gehouden in binnen- en buitenland onder de naam TGI Live. Nu nog vooral onder bestaande relaties op basis van uitnodiging. Maar ook hier bestaat de ambitie om dit te laten groeien.

Samen iets groots maken?

Heb jij een uitdaging voor ons? We gaan hem graag aan.

Bel of app Dick Gennisssen: 0031 6 480 170 13.
Of stuur een mail naar dick@somethingbig.nl
Deze website maakt gebruik van cookies

Ook wij bij Something Big maken gebruik van cookies. Deze cookies zorgen ervoor dat wij en een mogelijk derde partij www.somethingbig.nl persoonlijker en beter kunnen maken. Uiteraard heb je een keuze en die willen we je bieden. Ga akkoord of configureer wat je wilt.

Ook wij bij Something Big maken gebruik van cookies. Deze cookies zorgen ervoor dat wij en een mogelijk derde partij www.somethingbig.nl persoonlijker en beter kunnen maken. Uiteraard heb je een keuze en die willen we je bieden. Ga akkoord of configureer wat je wilt.